Feriehuse i Interesseforeningen

Interesseforeningen giver adgang til mere end bare forsikringer

Som medlem af en af de tilknyttede faglige organisationer, har du mulighed for at tegne forsikringer i TJM Forsikring og opnå yderligere medlemsfordele.

Interesseforeningen, som ejer TJM Forsikring, har ferieboliger i Skagen, Blåvand og Prag.

Disse ferieboliger har du adgang til som medlem af en af de faglige organisationer, som vi samarbejder med, og når du er kunde i TJM Forsikring.

Du kan også få adgang til ferieboligerne, når du er barn af en der opfylder ovenstående betingelser og har dine forsikringer i TJM Forsikring.

Interesseforeningen råder over skønne ferieboliger i Blåvand og Skagen.

Boligerne er beliggende tæt ved smukke strande og skøn natur og tæt på vandet ved henholdsvis Vesterhavet og Skagerak/Kattegat.

Du har adgang til en feriebolig i Tjekkiets hovedstad, Prag.

Prag byder bl.a. på sin smukke middelalderby med den berømte Karlsbro, Nikolaj Kirken og den gotiske katedral Sankt Veit.

Sådan får du adgang:

Booking af Interesseforeningens ferieboliger sker gennem et bookingsystem på: https://if.bookhus.dk

For at få adgang til at se og booke ferieboligerne skal du oprette en brugerprofil på hjemmesiden.

Såfremt du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 61 22 73 69.

Eller på mail: info@interesseforeningen.dk.